Jump to content
Sign in to follow this  
Gageris

feedback / Обратная связь

Recommended Posts

Hi, RU translation with google below;

 

We tried this server a bit as warrior+mage combo (up to 79.5lvl), didn't use SP scrolls, etc., it's a fun server, some feedback from our side:

- very fun progression of secondary items like cloaks, belts, talismans, bracelet, dyes, etc.

- mobs pathfinding for AoE is very satisfying - they don't try to go behind the character, etc.

- nice idea of set levels, progression of weapons, etc. Feels nice

- no major bugs in game mechanics, etc.

 

some areas to improve maybe ? :

- the most annoying thing - evasion of blue/red mobs - bow/melee player never hits them - evade, evade, evade, evade, evade, evade, hit, evade (like you have 110 accuracy and your level red mob has 170 evasion)

- there isn't much to do after 78-79 level - just sit in Imperial tomb all day, since it drops most adena and it's very fast and efficient. High level zones needs to be tweaked, so there is more than 1 viable zone (FoG just has very low adena drop, stakato gives very good exp but very low adena, PI mobs are just to strong to be worth killing)

- gear prices of C - B - A grade needs to be looked at, we skipped B grade (due to lack of adena), bought A grade weapons on level ~74, and on 79 are still in C grade starter sets. Though we invested a bit into mid level talismans of HP (3 million each), and cloaks on level ~67-68 (15million each)

- early game Bows are to strong with their +6000 p.atk to bow compared to anything else in the game

- in later game with more gear wizard just decimates warrior class

- on our way up, we split between learning buffs, and learning dance/song. We barely managed with SP to balance between buffs and main class skills, leaving a lot unlearned. It feels like SP rate could be a little bit higher

- weapon/armor parts prices in shops are way to low, spoil is just not worth it (20mins of spoiling in TOI1 resulted in 40k adena, which is 1 room of mobs if you kill them)

- couldn't find easy entrance to hell bound, so we didn't test it

- low level raids are to strong with their attack / attack speed, they just 2-3-hit tank

- raids can be pulled with provoke, very annoying to AoE near raid bosses.

- Raids if kited away, do not reset their position

- no English section forums ? 

 

All in all, really enjoyed this test server, will see how it goes in live ? 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Мы пробовали этот сервер немного как комбо воин + маг (до 79,5 уровня), не использовали свитки SP и т. Д., Это забавный сервер, некоторые отзывы с нашей стороны:

- очень увлекательное развитие второстепенных предметов, таких как плащи, пояса, талисманы, браслет, краски и т. д.

- поиск пути мобов для AoE очень приятен - они не пытаются идти за персонажем и т. д.

- хорошая идея установленных уровней, развития оружия и т. д. Приятно

- нет серьезных ошибок в игровой механике и т. д.

некоторые области, которые можно улучшить, возможно:
- самая раздражающая вещь - уклонение от синих / красных мобов - лук / игрок ближнего боя никогда не бьет их - уклонение, уклонение, уклонение, уклонение, уклонение, уклонение, удары, уклонение (например, у вас 110 точность, а у вашего красного моба 170 уклонение )

- после 78-79 уровня делать особо нечего - просто сидите в Имперской гробнице весь день, так как там выпадает больше всего аден, и это очень быстро и эффективно. Зоны высокого уровня необходимо настроить, чтобы было больше одной жизнеспособной зоны (у FoG просто очень низкий дроп аден, стакато дает очень хороший опыт, но очень низкие адены, PI-мобы слишком сильны, чтобы их стоило убить)

- Цены на снаряжение C - B - Необходимо учитывать уровень A, мы пропустили уровень B (из-за отсутствия адены), купили оружие класса A на ~ 74 уровне, а на 79 уровне все еще находятся в стартовых наборах C. Хотя мы немного вложили в талисманы среднего уровня HP (по 3 миллиона каждый) и плащи на уровне ~ 67-68 (по 15 миллионов каждый).

- Ранняя игра Луки слишком сильны с их +6000 атк на лук по сравнению с чем-либо еще в игре

- в более поздней игре с большим количеством снаряжения волшебник просто уничтожает класс воина

- по пути вверх мы делимся между изучением энтузиастов и разучиванием танцев / песен. Нам с трудом удавалось с помощью SP балансировать между баффами и навыками основного класса, оставляя многое невыученным. Такое ощущение, что скорость SP может быть немного выше

- цены на детали оружия / доспехов в магазинах очень низкие, портить просто не стоит (20 минут порчи в TOI1 дали 40к аден, что составляет 1 комнату мобов, если вы их убьете)

- не смогли найти легкий вход в ад, поэтому мы его не тестировали

- рейды низкого уровня слишком сильны своей атакой / скоростью атаки, они всего лишь 2-3 удара по танку

- рейды можно провоцировать, очень раздражая AoE возле рейдовых боссов.

- Рейды, если их кидают, не сбрасывают их позицию

- нет англоязычных форумов ?

 

В общем, очень понравился этот тестовый сервер, посмотрим, как он пойдет вживую ?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi. Very very good.

1 час назад, Gageris сказал:

- no English section forums ? 

We're just setting it up. And there is an English version of the forum (now I will make a flag to switch from above)

UPD: This

image.png

1 час назад, Gageris сказал:

- low level raids are to strong with their attack / attack speed, they just 2-3-hit tank

 

1 час назад, Gageris сказал:

- there isn't much to do after 78-79 level - just sit in Imperial tomb all day, since it drops most adena and it's very fast and efficient. High level zones needs to be tweaked, so there is more than 1 viable zone (FoG just has very low adena drop, stakato gives very good exp but very low adena, PI mobs are just to strong to be worth killing)

 

1 час назад, Gageris сказал:

- the most annoying thing - evasion of blue/red mobs - bow/melee player never hits them - evade, evade, evade, evade, evade, evade, hit, evade (like you have 110 accuracy and your level red mob has 170 evasion)

- there isn't much to do after 78-79 level - just sit in Imperial tomb all day, since it drops most adena and it's very fast and efficient. High level zones needs to be tweaked, so there is more than 1 viable zone (FoG just has very low adena drop, stakato gives very good exp but very low adena, PI mobs are just to strong to be worth killing)

After rebirth - there is no penalty for weapons and armor. Bosses and champion mobs have tuned in for this.

 

1 час назад, Gageris сказал:

- raids can be pulled with provoke, very annoying to AoE near raid bosses.

Is this a mistake?

 

1 час назад, Gageris сказал:

- gear prices of C - B - A grade needs to be looked at, we skipped B grade (due to lack of adena), bought A grade weapons on level ~74, and on 79 are still in C grade starter sets. Though we invested a bit into mid level talismans of HP (3 million each), and cloaks on level ~67-68 (15million each)

The cost in the BT shop? This store will not be live. This store is needed for more complete testing.

 

1 час назад, Gageris сказал:

- early game Bows are to strong with their +6000 p.atk to bow compared to anything else in the game

Before rebirth - possibly after - at the same level as other weapons

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...